Tuesday, 13 December 2011

kawan aku bijaksana dan pandai orangnya.

assalamualaikum.


cinta.cinta jaman jaman muda diibaratkan seperti cinta monyet.bukan bermaksud monyet yang bercinta sesama monyet.tetapi mungkin sifat monyet itu yang ala ala sama dengan "cinta"


memiliki rupa ala ala lisa ini susah rupanya kan? eheeem.yelaaa  jalan setapak orang nak sign,jalan 2 tapak,3 tapak 4 tapak orang tegur,"pa lisaa!" "pa lisa"


rimas pula bila digosipkan dengan seseorang.memiliki kawan yang bersifat kreatif,bijaksana dan inovatif ni susah jugak.kerana terlalu taksub dalam "mengenakan" aku maka nama aku digabungkan dengan...........


aku tak suka perkara yang melibatkan hati
kerana aku takut andai hati diberi
andai hati tersalah di bagi
andai sayang tersalah di beri
tapi dia bukanlah jodohku.
dosa ku tabur
zina hati ku undang
maksiat ku jemput.
biarlah hati ini "berhati-hati" dengan hati.
hati ini hanya kepada yang halal.
insyaAllah.



11 comments:

  1. hai lisa gelihani hahaahahahaahaa

    ReplyDelete
  2. hati hati menjaga hati supaya tak makan hati kemudian hari dan tidak membuatkan orang lain kecil hati!

    ReplyDelete
  3. err takut jugak nak bg hati kat org
    takut hati tu dibaling2

    ah

    ReplyDelete
  4. siapa yang cuba mencuri hati ni?

    ReplyDelete
  5. Paling penting,berhati2 d jalan raya..
    Ingat lah orang tersayang...
    ^_^
    salam perkenalan dari saya... ~_^

    ReplyDelete
  6. pha rindu abg eh? :)meh la masuk minang.abg tahu pha da x sabar,HAHAHAH

    ReplyDelete
  7. bg la hati pd yg sudi..:)yg betul2 menghargai.

    ReplyDelete
  8. as salam.. aku suka entri kau cik pha..

    aku juga ingin menjaga hati.. sepertimu..
    tp apa kan daya..

    ReplyDelete