Monday, 4 June 2012

kisah cerita time muda muda kat sekolah

assalamualaikum


wooohaaaaaa,dulu dulu taim kat sekolah maahad aka(mmp) bila dah P refer tu perempuan sah sah lah kan pelajarnya pun gegirl jer,boboy lak mestilah kat (mml) wooha satu gandingan yang hebat keh keh keh


dulu dulu kat sekolah memang aku ni macam jadi rebutan lah jugak kan,al maklumlah orangnya cantik bak siti nurhalija (time tu lisa surihani masih tidak diketahui dimana),semua ustazah,dhobitoh(pengawas),ustazah,ustazah dan ustazah eh kenal lah ngan aku ni,nak dikatankan pemes,xler pemes..tapi eh memang pemes lah jugak..kah kah kahtanggal pada hari guru,aku aku telah membuat satu panggilan yang guna khidmatan dari CELCOM,yang ingin ku kol ke no maxis,xbanyak juga si celcom caj,baik jugak lah si celcom ni..aku kol seorang ustazah yang sentiasa menasihati aku suatu ketika dahulu almaklumlah aku ni nakal orangnya


cakap jer apa yang xpenah aku buat kat sekolah dulu,mamah rumpuut? bakar pagar? pecahkan pasu bunga? pecahkan pintu kelas? mamah whitebox? cuci tandas? sapu sampah,kutip sampah,banyak dah jenis sampah yang aku kenal sepanjang kerja peNYampahan ni aku buat keh keh keh...semua aku dah buat semuaaaaaa memang betullah orang cakap kan..ustazah ni tetap selamannya..budi guru ni xkan hilang dek kabus..doa dia,sentiasa mengiringi anak muridnya..aku y dah lama jugaklah xkol dia..bila dia pick up phone...kedengaran gelak ketawa..dan jawapan dia yang masih aku ingat sampai sekarang,ya sekarang iaitu pada pukul 11.09 minit,pada 4/6 "kenapa ustazah xingat..mesti ingat farah.."


dua jenis golongan yang guru ingat kuat sikit okeyy kuat bannyak laaa kan
 1.jenis yang nakal
 2.jenis yang pandai


dan aku alhamdulillah memiliki kedua duanya keh keh keh keh oooo xsetuju..? xsetuju petandanya jeless leeteewwww.kBAI 

7 comments:

  1. haha..mamah rumput pn pernah ke..XD

    ReplyDelete
  2. aku terkedu cikpa ko di"katankan" pemes..kehekehkeh..

    ReplyDelete
  3. untunglah saudari di ingati oleh ustazah.. tidak seperti aku ni.

    aku kategori nakal gak.. selalu panjat pagar.. kehkehkeh

    ReplyDelete
  4. amboi~ sentiasa di ingati gitu.

    ReplyDelete
  5. kehkeh...gua pun sentiasa di ingati

    ReplyDelete