Wednesday, 13 March 2013

hari hari yang ceria di mydin

salam hai hari ni nak cerita pasal mydin yang ohsem,siapa tak kenal mydin? salah satu tempat yakni barang barangnya murah,tahan lasak dan abang abang cashier pun ramai yang hemsem,sekali senyum terasa nak beli satu mydin..mohon pemilik mydin ketengah entry blog aku ni..

menjadi seorang pelajar ni,banyak kelebihan dan kecantikannya,yelah dapat baucer lagi,orang dah bagi kita ambik ye dak? waktu malam aku pilih untuk ke mydin,yang terletak di KTM nilai,kenapa dekat KTM nilai? nampak tak strategi abang abang mydin? nampakkn kebijakannya terserlah disitu,nampak kan?

malam yang sejuk,dingin,angin sepoi sepoi damai betul rasanya,satu persatu barang ku angkut lalu di masukkan ke dalam bakul,ada jugak niat nak beli beg,baju,kasut,melampau betul niat ni,ni baucer untuk alat tulis jelah.tolong jangan melampau sangat boleh? teriak teriak aku dalam hati.

dengan berbekalkan ciri ciri isteri solehah,idaman mak cik mak cik untuk dijadikan menantu pilihan,dan y paling ohsem mak saudara yang comel..dengan niat nak jadi mak saudara yang sentiasa comel telah ku belikan alat tulis pada anak saudara aku, "cikcu,baiknya cikcu,cikcu comelnye cikcu,cikcu adik sayang cikcu.." lagi lagi lagi? 

hari tu banyak betul kawan aku membeli.berlagak rajin di awal sem tu sifat dia.heh heh heh..'pa,kita kena guna baucer ni,kita beli belah kat mydin,boleh beli banyak.." teruja betul si anis.KBAI


6 comments:

  1. haha...akak pun suka pegi Mydin...mmg boleh beli byk... :p

    ReplyDelete
  2. ko kat nilai ke sekarang cikpa..ingat kat kelate..tak perasan plak aku ade maiden kat situ..lama gamaknya tak masuk nilai..

    ReplyDelete
  3. aik. mu ado mano loni. konfius aku dibuatnya. ank sdara mu tu kt kb kn?

    ReplyDelete
  4. mohon pemilik mydin bt sesuatu pd pemilik blog ni. atas alasan cubaan gangguan seks pd pekje mydin. trolol


    woi pha ayang! :D

    ReplyDelete