Saturday 31 August 2013

kelas kau maria.melampau lampau pula rasanya

Assalamualaikum

woohaaa.taraaaa aku kembali membawa seribu janji kihkih bajet,macam hotstuff kan hahaa.tapi dalam diam aku ramai peminat misteri rupanya.walaweyy meh sini meh nak sign meh hehe.ini lah manusia yang dicurahkan dengan keriakan dalam jiwa dan dada astaghfirullah al azim..

mohon kembali ke jalan normal.kelmarin dapat panggilan balik nilai paling awal Isnin.aku punya susun jadual.okey korbankan cuti boleh balik awal,tpi tidak la isnin,ini kerana ye,isnin tu macam melampau awal sgt,maka aku tukar plan okey kamis,sebab nak gerak jauh,nak setel banyak kerja.service kreta entah kemana,nak tukar ni nak tukar tu entah kemana.

macam life orang dah ada suami sorang n anak sorang kan? hehehe.adoyaii.aku kat kampung ni jadual aku xmacam jadual remaja lain.aku kena setel banyak benda adoyaii..nak naik nilai dengan mengejut,memang terkejut lah aku.kan xpsal pasal aku kekah keyboard kan..ok deal kamis.punya susun jadual.kamis jer hari y layak.abah cakap..

"kamis malam tu ada temujanji,dan xboleh cancel" abah hemsem cakap

"huawaaaaaaaaa lupaaa" pa cantik seakan akan meratapi kesedihan

tetiba teringin nak minum air rabina buat berbuka pula.ahhhhh ni tajuk punya pasal lah ni. 

No comments:

Post a Comment