Wednesday, 19 October 2011

wordless wednesday #11

prof duk pong pang kat depan.aku kawan aku duk pong pang snap pic aku.
tetiba rasa macam model HAHAHA.

26 comments:

  1. xpala...sekali sekala jadi model...ngeh3....;)

    ReplyDelete
  2. pa jangan cakap kau dah tunang pa.jangan pa..............

    ReplyDelete
  3. tangan y bakal mengoyangkan buaian HAHAHAHHAHAAHAHAHAHAHHAHAHHAH

    EH! jup! tu cincin di jari manis tu..


    adakah...?

    ReplyDelete
  4. biasalah tu, cara nak hilangkan bosan dalam class. :)

    ReplyDelete
  5. aku dapat rasa kesengalan disana bila ada y pk kelainn disana ahh bm aku hancus weh

    ReplyDelete
  6. kamu nak tunjuk cincin tu ke? he. ada seseorang di hati?

    ReplyDelete
  7. HAHAHHAA ITU HANYA CINCIN DHIRA CINCIN HAHHAA asal tetiba capslock ni hish

    ReplyDelete
  8. apasal jari tangan kiri lebih besar dari jari tangan kanan..larikkkkkkkkkkkkkk

    ReplyDelete
  9. Cantik baju...padanan color yang sesuai, color panas bertembung ngan color sejuk...jadik suam-suam kuku...hehehe

    ReplyDelete
  10. waqheh:amboiiiii kauuuuuuu lobih2 pulak kau mengutuk eden naa

    ReplyDelete
  11. fadzli:aku arap kau puji dengan ikhlas hehhe

    ReplyDelete
  12. chewas! nak tunjuk cincin lewwww tu..dah tunang eh? =D

    ReplyDelete
  13. eh... nasib baik tak sakit jantung... hoho... ingatkan tunang tak bagi tau...

    ReplyDelete
  14. hahahahhaa dun wori tunang nt sekor lembu aku hadiahkan

    ReplyDelete
  15. dah nak bertunang ke..tahniah tau..

    ReplyDelete
  16. wei.. ko nak tayang cincin er? ko dah tunang kan.. sampai hati kau tinggalkan kekasih gelapmu ni..
    *cari bangunan tinggi ar..

    ReplyDelete
  17. hhaha owh itu cuma hiasan ditangan weh

    ReplyDelete
  18. wohoho.. ingat gamba mu tunang pha .. haha

    ReplyDelete
  19. hohoho.. jam tgn tu sgt mahal~ buka! aku nak check kat blakang dia..

    ReplyDelete
  20. weeewiittt,

    kiutnya cincin tuuu. Pinjam.

    ReplyDelete