Monday 22 October 2012

aku tak caya ko single

assalamualaikum

single kalau belajar BI single maknanya satu kan kan? kan? alaa kalau tak faham jangan laa tunjuk sangat tak faham tuu alaaa titeww penat taw nak xplain banyak banyak alaa titeww malassss malasss,nie titew rasa nak kekah keyboard nie hish.

nie kesah ada lah bebapa hari,minggu lepas pa lisa duk usik sorang hamba Allah nie saje,dah tkde keja,usik mengusik tanpa payment nie best dan kadang kadang penat jugak,duk usik punya usik,tetiba sorang mamat nie bukak mulut

"pa dia nie single lagi.." aku buat muka cantik dan ayu dan cun dan jelita juga lalu aku pelan pelan bukak mulut,tayang gigi puteh cantik,hasil gosokan dari ubat gigi cap colgate,aku cakap " aku pun singlee heeee " mamat tu muka tak puas hati diam pastu senyum senyum biri biri lalu dia start cakap "ko single pa?? xcayaa laaa"

aku single ke dabel ke tripel ke,hish xpe yang penting aku taw ALLAH ada,famili ada,kawan kawan pun ada,single nie meluas laa bukan sekadar sttus jer..titew nak KBAI dah nie,aku taw ramai yang muntah tetiba entry lemah lembut dan gemalai KBAI.

2 comments:

  1. owh...terasa nak ngorat cik pa ni...

    ReplyDelete
  2. aku pn terasa nk kekah je keyboard ni doe lepas baca entri ko ni. haha XD samat hari raya aidiladha. kelantan meriah kan

    ReplyDelete