Thursday 25 April 2013

kita tentukan siapa yang kurang bijak

assalamualaikum

berbekalkan kebaikan dan kecomelan yang dah lama bertahta di kalbu,aku menolong kawan aku yakni adiknya yang belajar kat usim dalam tamhidi sudah tamat pembelajran..persoalannya? kenapa aku? senang dan simple dan ringkas.sebab aku kan baik dan comel.tak macam kaka nya yang pemalas.sifat betul mazmumah nak berkawan dengan setan lah tuh.

"weh pa mu naik tingkat 4,ambik barang adik aku,aku tunggu bawah.."

"aku ada cadangan,suruh adik mu lempar jah semua barang dia dari tingkat 4..,kita boleh mengurangkan peluh peluh dari membazir,kesian peluh aku.." HIHIHI

"jom lah naik,pemikaran x logik di akal,try simpan sikit kebodohan tu" kawan aku cuba mengutuk aku,padahal ayat tersebut berkaitan dengan dirinya sendiri..kan? kan? jelas kan?

setelah bergunung di daki.

"weh,aku xingat bilik adik aku yang mana.."kebodohan kawan ku terserlah sekali lagi

"try guna teknologi sikit,telefon tu call adik mu,bodoh jangan ditunjuk hihihihi"
  
"NGOH! NGOH! mu dua orang buat apa blok tuh? aku duk blok sebeloh tu,bukan blok ni" suara adik yang bijak dari kakak nya.


"kalu aku terjun ni,maut dok..?" kesian kan? nasib baik aku baik.KBAI

 
 

No comments:

Post a Comment