Tuesday 30 April 2013

question and answer.

assalamualaikum

pepagi :) bismillah heee

kawann aku suka taw tanya soalan yang bodoh dan acap kali juga dia tanya tanya dan tanya..

"pa macamana kalau,suatu hari nanti kau kawen dengan orang yang dulu kau suka,n aku taw sekarang kau dah xsuka dia..sebab hati kau dah terlalu sakit dan hati kau pun dah suka orang lain..dan sekarang dia suka kau.."


"hah..? simple,kalau aku diberi pilihan aku takkan pilih dia sebab aku xsuka  suka orang yang xpandai hargai aku,aku akan pilih siapa yang pandai hargai aku sekarang..

"maksud aku kawen..?"

"kalau itu dah ketentuan,aku hanya mampu berdoa agar Allah bagi aku kekuatan,tapi aku akan sentiasa berdoa agar Allah permudahkan urusan aku dan dia yang aku suka sekarang,dan Allah akan bagi kemudahan untuk aku dan dia yang dahulu.

"aku tengah imagine mu kawen dengan siapa =.=' "

KBAI.

No comments:

Post a Comment