Saturday, 30 April 2011

alahai medsi!

asmlkm!hehe oke korang mesti dah taw kan pasal ape aku nk cite skrang kannnn dah semestinye pasal medsi kannnnnn..alahai aku kne p jawab soalan cepu cemas soalan medsi nie kat sekolah jeng2.jeng.smk Ismail Petra,kB.alahaii punye laah jaoh aku dilayangkan aku mintak skolah SIC,knl tak?knl tak? alahai skolah y semua budak2 kaum adam tu..alahaii skolah y pemess ngn kebijakan dan kenakalan diorang tuuu..nakal2 pun rezult kebabom mak oiii! melotop! hahha oke aku p tumpang si saudari anis salah 1 sahabat aku y kiut miut tu dan ditemani oleh sorang ag y kiut jugak.diorang nampak makin kiut sbb dapat kawan sekiut aku tak gtu bom? tak ftu cek? hehhhe.eleh kalu xnak say YES xnak kawan! oh stop it pha! jgn jdi gedik buruk bebenor bile aku berpura2 gedik HAHAHA.aku paka jubah.dalam ketas tu ckap pakai bju kebaya/baju kurung..aku bju2 kurung aku semuanya semakin hari semkin mngecill..bukan ku y semkin besar  pecaya tak? pecaya tak? oke kitorang bertolak wah ayt semakin mirip ala2 buku teks!ahhaha.oke aku turun umah dari kul 8.10am..awal tak? AAAAAAAAAAA sgt awal sbb xm stat kul 10.am disbb kn aku tumpang si bom jadi kene lah turun awal..cozz die xm tempat laaaaaaaaagii jauh dari aku..mula2 sampai kat ctu alahai..mata aku nie xlepas dari tercarik2 orang y hendak ku jadikn teman.cop! bukan teman lelaki,tp teman wanita oke :) yelaa 1 orng pon aku xkenal..dewan pon aku xtaw dewan mana 1 aku pattot tuju...ketika..mata redup memandang ke langit..mentari mula mencecah menggelupaskan kulitku..ku terlihat seseorang wanita bebaju kurung berwarna biru..lalu ku hayungkan kaki..ku ringan mulutku menuturkan kata2 untuk memecah suasana *ayat aku semakin lama semakin romantik ahhaha* oke back 2 normal,aku pun tanpa kurang rasa malu,segan aku menegur kakak tu
ini perbualan  kami y sempatku rakam di memori otakku:

aku:hee :) smbil tayang gigiku y putih berseri.. kak no berapa?saya 214(dia tak tya,aku dah jwb..well aku kan peramah)

kak berbaju biru:kak 249,mari kito cek no,tengok tempat kito mano..

aku:hee.kuhayung kaki ku perlahan..


kat sekolah sana ada 2 dewan aku kene panjat 1 bangunan y namanya ABU BAKAR nk p cari tempat aku alahiii penat taw,bile naik kat tingkat 1 bgunnan ABU BAKAR tu,terdapat 6 kelas..tempat aku y LASTTT sekali punye kelas..oke xpelahh aku kn penyabar keh3 bile kelas dah jumpa,no pun dah jumpe..tgok2 no si kakak tu xde..owh aku panic! aku tgokk kakak tu xsepanic aku,aku jer lebih2..hahaha.bile selidik2,bile kaji2 rupa2nye kakak tu tersalah sekolahh alahaii kakak..nasib bekk sekolah tu depan skolah smk ismail petra..iatu sekolah putera..nasib baek jugak masa masih terlalu awal..hehhe baru 9 lebihh..Alhamdulillah..taim aku tggu masa berdetik tik tok.tik tok. aku aku sudah mempunyai 2 orang kawan.. hebat tak aku? hahha.hasiil dari kelincahan tutur kataku hahha..bile masuk xm..alahaii 300 soale dalm 1 jam! punyelah lenguh tangan aku..tp soalan dia bukan susah..senang jer.juz hitamkn jawapan pada ya.tidak suka,tak suka n bla,bla,bla..dalam banyak soale ade 1 soale y wat aku terdiam! tergagam..ni soalan cepu cemas: anda pernah mencintai seseorang? aku tertanya..nie soalan ke@ diari aku? hahha.first taim aku jawab xm..sambil gelak ketawa..sangat2lah boring,coz xde daya penarikk betoi bukan disbbkn soaln..tp dalam kelas tuu semua girl! xde pon kaum adam hahha..owh sekali lag gataii maaf..saje jer..kalu ada kaum adam aku mungkin lebih bersemangat haha.kannn gtu lahh kann alasann!lepas tamat jawab soalan tuu kami kami mula berjalan menjejakkn kaki ke KB hehhe.lepas jalan si kecik blanja makn kueh tiew hehhe tinkayu ya cek.terima kasih daun keladi..laen kali blanja lg heee :)harap2 nama aku akan terselit jua dalam senarai temuduga amin! oke  bai!

p/s:cek,bom wes sorri gambar kite y cun melucun tu nt upload laen kali ye :)




5 comments:

  1. panjat bangunan? nk ganti cicakman ke? kih2

    ReplyDelete
  2. hahahha cies budak selekeh! aku sekeh kau baru terpusin 360 hahahha

    ReplyDelete