Sunday 1 May 2011

saya siapa?

aasamualaikum.semoga sesiapa saja y baca blog aku nie..kamu sentiasa dirahmati hidup oleh pemilik dunia ini iatu Allah maha kaya,maha pencipta amin.oke let's stat now!

1..aku n mak aku jer kaum wanita dalam pamili aku :)
2.aku ank bongsu 
3..adik bradik semunya  4 heee :) semua laki,aku jer y wanita 
4..suka sangat2 suka
5..suka menyakat ma n abah aku :)
6..kadang aku jadi sangat2  nakal 
MySpace
7..ma aku cakap aku nie bercakap pot pet.pot pet jer bla.bla.
8..aku nie seorang y peramah
9..xsuka org y sombong
10..benci pada orang y xpandai jaga hati orng lain
11..suka sgt memasak
12..penah tanak nasik masa darjah 3,dan hasilnya jd nasi kapit lallala
MySpace
13..sgt sayangkan bintang terutamanya kucing..
14..penah ade beberapa kucing dan akhirnya pergi meninggalkanku
15..pernah menangis kerana kucing
16..seseorang y kadang sgt sensitif
17.. mudah mengalirkan air mata
18...xsuka berpura baek,warak tp blakang hampah
19..sgt2 telita dalam bercakap takut tersalah cakap
20..mudah lemah bila berdepan ngan orang tersayang tapi bertukar menjadi bnci
21..terlalu emosi
22...suka bnda2 y leh wat aku ketawa
23...lebih baek terluka dari wat orang merasi luka aku
24...xsuka orang menengking2
25...benci pada orang y tikam belakang
MySpace
26...suka berkawan
27...anti manusia y tolak ajran Al-quran dan sunnah
28...suka makan bnda y leh wat aku remind tiap2 hari
29...suka tgok TB
30...bnci pade orang y kutuk orang y aku sayang
31...xsuka kapel mapel,cukuplah title single.amin harap kekal status ini.amin.insyaAllah.
MySpace
32...mak ayah adalh my idol
33...punya kawan2 y kureng macam aku
34...punye sepupu y kureng macam aku
35...suka bercerita.dan mendengar cerita orang laen.hehehe
MySpace
36...dah ade 4 orang ank sedara.
37...penah benci seseorang secara melampau
38...penah suka seseorang sampai mandi pun basah kuyup
39...penah kehilangan orang y aku kasih my pak cik Al-fatihah
40...oke dah2 cukup.selamat berkawan dengan saya hee :) bai!
MySpace

16 comments:

  1. eh NO 37 tu sape y ko emo sampai bnci tahap melampau? cu cite cu cite kah3

    ReplyDelete
  2. dah laa ank perempuan,sorang lak tuu,,,bongsu pulak bertuah siot!

    ReplyDelete
  3. haahhahhhaha Alhmdulillah tu laa dikatakn bertuah hehhehehhhehhehhehhehehhehehhehheheh

    ReplyDelete
  4. eh pa mu sorang jh ko pue dale adik bradik mu?

    ReplyDelete
  5. eh no 38 tu y pasal mandi tu sure2 lah basah,y bb makan aku nk tnya,berselera tak ko makan?

    ReplyDelete
  6. cik siti y cun melecun:hahha yup sorang saje perempuan hee :)

    budak y disayangi:macam2 aaaaa kau,aku msti berselera klu makan2 mane leh letak tepi hahhhahaha

    ReplyDelete
  7. no 28:ape cth makann y ko kate akn remind ko tiap kali ko mkn? beras? hihi

    ReplyDelete
  8. hahhaha aku memang seorang y penyabar,lupa plus 1 ag kt post aku tu,y aku nie penyabar hehhe

    ReplyDelete
  9. macam laa mu nie cikpa

    ReplyDelete
  10. macam laa mu nie cikpa

    ReplyDelete