Sunday 29 May 2011

suka+taksuka

assalamualaikum readers! aini nk cite pasal aku jeee.jelez?taksuka? hasihh jgn begitu dah name pom belog aku kan..xsahlah xde pasal aku..hohoho menyampah ker bila baca entry nie..olololo ape dah termuntah? maaf lah yo..sebab eden edoklah pandai merungkai kata heee.


aku suka

  • aku suka senyum
  • aku suka ketawa
  • aku suka memasak
  • aku suka wat orang gelak kerana aku
  • aku suka ngn HP blckberry
  • aku suka ngn laptop vaio
  • aku suka makan keropok lekor
  • aku suka si AMIR KHAN(suka gila2)
  • sume cite amir khn aku dah tgok dan tak ponah puas
  • aku suka semua kaler
  • aku suka baju kurung+jubah
  • aku suka CELCOM
  • aku suka pada baby
  • aku suka pada makcik y suka berborak ngn aku
  • aku suka dengar kesah kawan2 aku
  • aku suka pabila aku dijadikan tempat untuk meluahkan perasaan
  • aku suka menyimpan gelang
  • aku suka beli kasut
  • aku suka kueh tiew(makann ni y akn aku order bile p kedai)
  • aku suka drive keta
  • aku suka pada lampu ejau
  • aku suka p pasar pagi coz kat situ aku leh tgok pelbagai gelagat manusia
  • aku suka lelaki y berkulit GELAP
  • aku suka melihat muka y jernih2
his real name AMIR HUSSEIN KHAN 


TAK suka
  • tak suka pada PENIPU
  • tak suka pada manusia y takpandai jaga hati orang
  • tak suka akn perbalahan
  • tak suka menunggu
  • tak suka orang tikam belakang
  • tak suka pada manusia y tak pandai membuat keputusan
  • tak suka pada menusia y sukar ditegur
  • tak suka pada kekotoran
  • tak suka pada kemalasan
  • tak suka ngn sifat'berlagak'
  • tak suka dengan rumah y berselerak
  • tak suka pada lelaki y kuat ayat
  • tak suka pada lelaki y tak solat 5 waktu
  • tak suka lelaki y pengotor
  • tak suka dengan sifat sombong
  • tak suka orang y kurang ajar

No comments:

Post a Comment