Wednesday 11 May 2011

gelak bagai nak rak kau kenapa?

Assalamualaikum readers ^^ oke tengok tajuk entry aku pun dah ala2 emo gitu..YEEE memang aku tengoh emo+berasap ala2 umah y baru kene B00M korang penah tengok tak? penah tak?? kalu tak penah tengok meh bace meh,komprom korang akan merasakan asap2 y berkepul2 kuar melalui entry nie NAH tuuuu diia! oke semalam abah+ma aku ajak kuar,katanya nk belanja makan..HIHI tu y wat aku bersemangat padu tu aku tanpa segan silu terus ikut kata2 mereka tanpa sebarang bantahan..well anak y taaat C(:

kami bertiga,kuar after magrib..n solat isya' kat 1 masjid ni..lepas jer solat terus p cari kedai nk isi si perut.macam y kami plan tadi tu..bile dah p jejak kedai tu fulamak! ramai bebenor makhluk Allah taim tu,ade y kah2,ade y HEHEHEHE,malah ada jugak y terus menelan tanpa kata..menu kami bertiga malam tu (ca kueh tiew),tibe datang 1 waiter nie,mintak tolong ngan aku,TOLONG LETAK PINGGAN Y DIA BAWA KAT MEJA SEBELAH katanya terlalu ramai.sampai laluan pun dah tara,dan berterima kasih kepadaku.(terima kasih jer?free kan 3 pinggan ca kueh tiew nie,baru semakin menyerlah terimakasihh tuan Hamba->aku bermonolog didalam hati)aku pun dengan kebaikan y sedia kala tersemat di jiwa..tolonglaa p letak kat atas meja,y bersebelahan dengan mejaku..y aku panasnya! dah lah mamat botak tu,tak pandai berterima kasih.senyum pun tidak! aku nie punyelah berdidikasi nak tolong! eh2 wat muke masam ngan aku pulak! hangin 10 anggota badan aku..kalu ikut kan kemarah y melonjak2 nie aku rasa nk p mandikan dia ngan nasik lemak y die pesan HAHAHHA

selang 1minit roti canai datang,untuk si kekasih si botak,entalah kekasih ke ape,biaq pi laaaa! setiap kali nasik n roti canai disuapkan ke mulut mereka,mesti diiringi dengan NADA2 gelak ketawa,(keh2,lawa lah,haha,lawaklah,hmmm2 lawaklah) aku berkata hey! meja sebelah kau gelak bagai nak rak kenapa? masuk rajalawak laah kalu dah teror sangat wat lawak!,nk sangat bergelak ketawa,kau gelak lah slow2!(aku berkata2 lagi didalam hati) ca kueh tiew kami bertiga pun sampai,OMG tak penah aku makan,makanan y penuh LADA dari kuah! ape kehel?? hmmmmmmmmmmmmm.walau pun tak sodap,kami bertiga masih berusaha menghabiskannya.tak nak membazir itu sifat SYAITAN laknatullah.hmmmmmm.

P/S:nota hati
  1. plzlah kalu kat umum agak2lah ye,ketawa pun bagi laa space kat orang laen nk ketawa gak,
  2. bile orang wat kebaikan kat kita tak cakap TINKAYU pun senyum lah ye..

suka tak?kalu suka like ^^ tak suka p maen jaoh2.TAHUkah anda dengan mengelike,anda telah berjaya menyumbangkan 1 perasaan puas kepada pemilik tanah 

8 comments:

  1. fulamak aiseyman ganass oo

    ReplyDelete
  2. aku ingat kau buat betoi2 pasal ayat monolog kau tu..haih

    ReplyDelete
  3. -->faris:mane ade ganas lembut AA ^^
    -->aku adlah aku:emo?HAHHA
    -->baik:takkan aku nk wat betoi parent aku ade malu lah diorang hahha
    -->warga bumi:lawak ke?aku tengah HOT ape y lawak? =.=" hehhehhe takut tak? haha

    ReplyDelete
  4. -->faris:mane ade ganas lembut AA ^^
    -->aku adlah aku:emo?HAHHA
    -->baik:takkan aku nk wat betoi parent aku ade malu lah diorang hahha
    -->warga bumi:lawak ke?aku tengah HOT ape y lawak? =.=" hehhehhe takut tak? haha

    ReplyDelete
  5. sabo jela. tak panas mana la tu. biasa la manusia ni macam2 pesen ade.

    ReplyDelete
  6. rafiq:manusia sekarang,bukan sperti manusia,dulu2 y beradab tertib

    ReplyDelete