Saturday 21 May 2011

kereta paling kelakar didunia

Assalamualaikum.selamat ari sabtu heeeee.oke senyum dulu..kalu tgokk kat jalan raya sekarang penuhh ngn kereta..darii pagi hinggala malam..dari kemalam hinggalah kesubuh hish.semuannya semakin kaya raya..semuanya dah ckup ongkos@kalu dalam bahasa kelantan PITIH nok beli kenderaan sendirii,keta ker..moto ker..tak kesah asal dapat digunakan bila nak kemana2 tak gitu? oke nie antara keta y tak penah ada kat mesia lagi..aku baru siap reka2 kete y aneh-aneh..ops! aku ker? hahahaha


0h kereta.. gebunya awak *wink!
seyes! kete nie gebu giler.namanya aku letak simerah gebu heeeeee
lawa kan? haruslah kan! bile aku tgokk keta aku nie tersa lembut jer pandangan mata hehhee y nie aku guna p pasar jee.nak pinjam? okeh.


saya ade gigi besau ^__^
oke y keta nie namanya si jongang..aku jarang guna y nie..kalu aku guna selalunya taim aku nak cari gadoh ngan orng jerr hehehe.bawak keta nie mstii orang xleh lawan ngan aku.korang camne? ada berani??
kereta plastik
oke kete y nie pulak..aku guna taim aku p menoreh getah..aku guna kete nie..sbb kusi plastikk tuu aku leh ambik wat sit aku bile aku tgohh asyikk duk toreh si pokok getah..name keta nie si plastik
sijelesss
oke y nie aku letak si jeles..sbb si motor selalu jeles ngn keta tu..lalu aku gam menjadi kapel sejati nah ambik kau! kalu aku puas tgah drive si kereta aku akan tukar,drive motor balik hehhee.y nie aku guna p jalan2 heeeeee

2 comments: