Monday 16 May 2011

selamat hari guru,



Assalamualaikum SELAMAT HARI GURU kepada cikgu y mengajar aku dari kecik sampailah besau! kepada cikgu tadika kemas,cikgu zainon,WAH aku ingat lagi! terima kaseh kerana membuka mata,mulut saya untuk mengenal ABC,123,kepada ustazah Qirati ustzah nab,terima kasih kerana mengajar saya mengaji..dari tak kenal Alif,Ba,Ta..sampailah khatam Al-quran..kepada cikgu sekolah rendah..cikgu Mad terimakaseh kerna memperkenalkan saya kedunia sukan..terima kasih kerna membukakan peluang untuk saya bahawa saya layak untuk memegang pingat sehinggalah keperingkat negeri..terima kasih cikgu!maafkan saya,,saya tak dapat tunaikan hasrat cikgu..untuk melihat saya terus berjaya dialam sukan..




saya memilih Maahad Muhammadi Perempuan untuk terus menuntut ilmu..cikgu masa form..cikgu kamariah..cikgu y rock steady!.terimakasih cikgu..cikgu form 2 lakk..ustazah rabiah..hehehe sape y bace nie masti taw ape hal nya lalalalallalala,masa umor tengah meningkat naek..maka genaplah aku lima belas taon..mase nielah kenangan banyak bebenor tercipta..tp y paling kuat cipta kenangan ngn cikgu mariam,cikgu BM aku,cikgu y paling sempoi!! wat lawak..dia tak penah senyum..kami2 jer y pecah perut..naik form4..aku menuntut ilmu   dengan cikgu akaun aku,tuannye memag rock stedy..nak2 lak taim keputusan aku y GAK2 kureng.hah.hah.hah. naek form 5..cikgu sejarah y paling pemes taim tu.."sape2 y tak lulus sejarah,saya nak awak merangkak sampai bilik mudir" ayt2 tu masih bergema digendang telingaku hahahaha.dan hasilnya aku dapa A tuk sejarah toce2.dan y last y nie paling pemes kat minda aku,y selalu aku pk..y selalu aku ingat Ustzah Rahimah..ustzah nie penah kol aku,bile aku tak pegi sekolah..penah ceramah aku berbakul2 takut fail xm.bile trial..ustazah nie datang berjalan belakng kerusi aku lalu diusap2 belakang aku..dan hasilnya Alhmdulillah aku dapt Mumtaz dalam hadis+mustolah.ingat senang nak dapt Mumtaz? hadith ade 30 tajuk,mustolah ada banyak Maaf lupa ^^
oke suka?like TAK suka p maen jaoh2

4 comments:

  1. hahaha!cikgu2 sekolah menengah sgt besh la.:)

    ReplyDelete
  2. heeeheheh sangat2 bez+spoting hehee

    ReplyDelete
  3. bila time sekolah menengah paling best sekali..hehe^^~

    ReplyDelete
  4. nur atiqah:betoi2 taim tulah lah y palingggg bezzz,sbb taim tu dah tua,tapi masih nk jadik budak2 heeeeeeee :)

    ReplyDelete