Friday, 18 November 2011

merah merahan di jari

assalamualaikum.


hish hish hish bila bace entry blogger pasal perkahwinan terasa nak hentak kaki laju laju jer nak pakai inai dijari jugak,ok lisa lisa lisa cover sikit cover sikit kegedikan itu.


dulu time perkahwinan abg aku,bajunya ku seterika kan,malah butang baju jugak ku pakaikan.comel! tengok muka pengantin ni boleh dapat seru ker erk?


lisa ni letih tau nk tunggu yasry ni.letih sangat sangat dah ni.yasry ni katanya tahun depan.alalllaaa alllllaaa allllaaaa yas yas yas lisa tak shukew tau!.KBAI!

10 comments:

  1. kawinlah.kawinlah.kawinlah.kawinlah.kawinlah.kawinlah.

    ReplyDelete
  2. HAHAHA..yasri xmo hang lg lisa,dia ada skandal lain.model grand prix motor.yg nebeng2 pki suar kecik je tu.

    ReplyDelete
  3. haha.

    jom la berangan kawin..kekekkeke...

    lalallala...

    ReplyDelete
  4. pasal kawin lagi !!!?


    gatai dah eh ?

    ReplyDelete
  5. jom kita syer duit kawen....

    ReplyDelete