Monday, 13 February 2012

abah kata tak boleh tak boleh!

assalamualaikum.


esok hari selasa.apatbelas ari bulan.bukan hari yang luar biasa.ari biasa biasa saja.tkpayah nk sambut saaangaaatt laaa hari velentine tu.bukan sambutan kita.HARAM lagi!aku duk pesbukwalking tadi terjumpa satu gambar yang cun cun cun bagi aku.


sila tekan untuk tumbesaran.

*caya laah abah!!! terbaik.KBAI

21 comments:

  1. cayalahhhhhhh! =)
    baguih baguih!
    jangan disambut hari camtu.hari2 kita kasih sayang.bukan 14hb feb jerp kan?Ngewww ngewww!
    =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul betul

      setiap hari hai kasih syg,aku syg kau

      opppp

      Delete
  2. Replies
    1. hai smaadd budak bejurus jugak hehehe nak sign ke?

      Delete
  3. hihi dpt kawen free.. untunglah ..hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehhehehe kemainnn lagi hehhee aku pun suka free free ni weyh hehhee jimat $$

      Delete
  4. i also dont celebrate valentine day.

    ReplyDelete
    Replies
    1. gud 4 u kawan! xpayah clbrte.bnda bukan amalan kita

      Delete
  5. emang haram bro :D
    Tapi sepertinya sudah melekat sekali tradisi macam ini dalam pemuda muslim... Hmmm

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang pom tapi ia macam dah jadi amalan,

      antara amalan dan dosa? mesti kita pilih bnd yang tkkan melibatkan dosa,kalau lah duk tengah smbut..tetiba mati sapa tau

      Delete
  6. gambar tu sangat kreatif
    :-)


    P/S : Nak Minta Tolong Bantu Hans Menang iPad 2

    http://hanspunyablog.blogspot.com/2012/02/pusingan-akhir-contest-gadget-impian.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. okeyyy no prob.aku akan tolong wee wee weee

      Delete
  7. gambo tu smart,

    apa tu valentine?aku taktahu,kehkeh

    ReplyDelete
    Replies
    1. valentine tu macam gula gula laaa hehehe

      Delete
  8. tak leh sambut la hari suami isteri kalau blom kawin..haha

    ReplyDelete
  9. Replies
    1. HAHHAHHAHAHHAHAA okeyy aku pun setujuuuu.

      Delete