Sunday, 12 February 2012

tak perlu rasanya




assalamualaikum
manusia sekarang aku rasa kadang kadang semakin melampau pula.nak nak pula kepada yang sedang asyik dilambung ombak cinta.


aku tahu lah yang kamu sedang berombak ombakan dipanah dan dipatuk petir bagai.tapi aku rasa takperlu lah nak tidur atas peha perempuan tu.


malah aku rasa lagi tak perlu juga kau wanita nak benarkan dia (lelaki) memeluk meluk kamu dengan begitu ombak ombakan sangaaattttt.empuk sangatt ke bang ooii??? meh aku belikan sofaa meh.


dua dua dah besar.pk laa sayang,intan payung oii.dia kalau sayangkan kau xde nyee nk peluk peluk bagai.

16 comments:

  1. ish3, apa nak jadi kan org mcm tu

    ReplyDelete
  2. cuba bawak beristigraf... jgn dituruti sgt nafsu berombak2 rindu tu... makin dilayan makin menjadi.... makin diberi, semakin nakal perilaku si laki tu.... tepis!


    betul kata cikpa
    " dia kalau sayangkan kau xde nyee nk peluk peluk bagai "

    Lepas kawin buat la hari2....

    ReplyDelete
  3. oh,

    mungkin dorang sedang ber"stim" boat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. lama juga aku tak makan stimboat hmm.

      Delete
    2. kau nak ke pa?

      nt aku belanja HIHIHI

      Delete
  4. adoyai,

    tu bukan suka dah tu pun.

    tu nafsu.

    ReplyDelete
  5. huhu berombak-ombak nafsu tu ye..hehe diorng nk steamboat ek semutsengal? hehe

    ReplyDelete
  6. itu bukan syg.. itu nk rosakkan ade la.

    ReplyDelete
  7. suruh die kawen. habis cerita. boleh peluk dalam bilik lame-lame. ahak!

    ReplyDelete