Monday, 30 April 2012

kami kan adik beradik

assalamualaikum


kelmarin iaitu ahad,kami 3 beradik kuar jal jal aka jalan jalan,abang no 3 bawak cik tunang sekali insyaAllah nt kawen lah dua orang sama sama doakan mereka agar hubungan yang sedang terbina ini diakhiri dengan ikatan perkahwinan amin.


menjadi sorang sorang nya adik pompuan ni cunn weyhh...cakap jer nak ape abang akan belikan...disebbakan abang no 2 aku ada di semenanjung sekarang,aku ajak dia ke mari ke UNI sebb nak suh belanja makan..


rejeki melimpah ruah alhamdulillah,bila p kepci area giant,abang no 3 ni xduduk diam!asyik menempuk nempuk bahu adiknya yang ohsem ini,mulut dibukak katanya "AH GEMUK MESTI MAKAN BANYAK NI! MESTI ORDER DUA SET SNACK PLATE NI" 


lalu tangan kanannya di letakkan di atas bahu kananku..kamikan adik beradik orang lain tengok hanya tersenyum..itu cara kami menjadi adik beradik,abang aku no 3 ni memang memang mulut mak jemah sikit.


sambil tangannya masih dibahu,mulutnya masih berkata.."eh farah belilah satu kepci terus" aku geram geram kucing gittuwwww,cik tunang cuba cuba membantu aku dengan memarahi balik si abang HAHHA.


abang no 2 lagi manis..semanis madu,datangnya bawak beg,beg untuk adik dia yang ohsem dan cantik dan cun ini.terima kasih abang.aku sayang hangpa KBAI.


*kalau dulu taim kecik kecik abang pesan kalau ada yang kacau @ usik kau,gtaw dia..tetapi sekarang bila dah besau..abang kata,kalau ada yang usik @ kacau.. suh dia datang umah*

8 comments:

  1. untungla ada abang.. kami takdak abg or kakak.. sedih! haha..

    kami cuma ada 6 org adik.. tp kami bkn abg yg awesome.. ;-p

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku taw ko abang y ohsem sebenarnya

      Delete
  2. LOL... ada yg usik tu ada makna la tu...

    abg no 2 dtg bwk beg isi ape tu? hulur2 la sini~ cik pha, ko ni macam mangsa buli abang2 ko je. he

    ReplyDelete
    Replies
    1. ehhhhehe xde mknenya weyh ahhaa isi kosong beg jer ^^

      Delete