Saturday 14 April 2012

alaaa abah ni sweet laaa

assalamualaikum 


ye aku taw aku dah lama x update dah berabuk dah belog nih fuuh fuuhhh fuhhh.sekarang ni tengah cuti cuti melanda dan yang bestnya cuti aku dah berakhir hari ni,dan yang lagi best malam ni dah naik bas dan lagi best kalau panjang umor esok mendarat di U.


kejap jer cuti bagaikan setengah hari jer,balik cuti ni jaga anak sedara yang cun lagaknya,malah bijak dan cantik seperti mak sedaranya jugak EHEMmm.malah bijak teramat sangat bila dia start panggil aku mama.


rasa bagai nak pengsan dihempap KLCC dengar panggilan tersebut,seluruh penghuni mall pandang pandang mungkin terlalu teruja dengan penampilan ku yang di anggap mama.cun sangat letteeewww.


bila dah start jaga BABY ni,abah pun start berkata kata,katanya "ada ke yang nak masuk meminang farah nanti..? dah ada kekasih ke?" aku tergagam.aku jawab "kalau xde yang masuk meminang,orang jaga je abah ngan ma"


mungkin ketidak sabaran abah ku menunggu menantu lelaki,al maklumlah aku kan adik perempuan bongsu.abah xsabar letteeww hahaa.


#menjadi perempuan harus menunggu dipinang,bukanlah sibuk mencari.ada jodoh adalah,isnyaAllah suatu hari nanti Allah akan hadirkan dia,pemilik tulang rusukku KBAI.

14 comments:

  1. bukan tak de yang sudi tapi cikpa yang terlalu memilih :p

    ReplyDelete
  2. jangan lupa kim salam kat abah








    HAHAHAHAHAHHAAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHA

    ReplyDelete
  3. lama tak nampak ko cikpa..tapi kalau tak sabar sangat suh je abah ko pegi pinang sapa sapa cikpa..baru betul ikut sirah nabi..hehe..

    ReplyDelete
  4. hye mama... asal entri mama ni best ar? *kau rasa nak pengsan tak bila aku call mama? haha..

    suruh parents sabar beb.. klu ada tu adalah.. sabar2.. aku sedang simpan duit ni.. hahaha..

    ReplyDelete
    Replies
    1. 2,3 hari aku xmakan asyik terkenangkan panggilan kau haha

      Delete
  5. xpe lu belajor lu pastu lu bagi dapat keje gaji mau kencang punya..gua pinang lu janji lu tolong bayar ptptn gua separuh amaam keh3...

    ReplyDelete
  6. mana rumah... aku nak masuk meminang ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ececec nk tmbah satu lagi ker weyh? haha

      Delete