Monday, 5 September 2011

bila mereka berkata

abg kata: "amboii barang! nak pergi taknak balik2 dah ke..?


mak pula kata: " 2 beg masih xcukup nak tambah satu lagi pun boleh..(ayat sindiran ye kakak2 comel,abg2 kacak)


abah hemsem berkata: "keta panjang sperti kereta api pun masih xcukup kalau nak angkut semua"


sepupu sepapat pula berkata:raya haji nt tak balik kan? selamat daging2 lembu kat rumah.selalunya cepat habis sebab ada y tukang telan macam kau! hahahaha.


kbai.nk packing barang ooooyeahh.

21 comments:

  1. cikpa selamat berpacking!

    ReplyDelete
  2. eh nt kirim salam kat kawan ko y cantik2 kat sana.


    HAHAHAHAHHAHAHAHAHA

    ReplyDelete
  3. haha... ayat suruh pindah semua barang tu... gulung2 la baju tu, baru cukup ruang...

    ReplyDelete
  4. HAHAHAHA,

    nak balik mana kau ? Selamat jalan yaa.

    ReplyDelete
  5. sabo je la kan~ dah la kena perli2. part last tu yg x menahan tu.

    ReplyDelete
  6. hahaha ! sepupu sepapat plg sengal..

    ReplyDelete
  7. hahah..bila mereka berkata..rasa bingit aja telinga~ ;p

    ReplyDelete
  8. hahahaha lawak plak baca dialog atas tu...

    dah mcm nak halau je.. hahaha

    takpa... bkn selalu kan? setahun sekali je pun.. hehehe

    hahahaha lawak plak baca dialog atas tu...

    dah mcm nak halau je.. hahaha

    takpa... bkn selalu kan? setahun sekali je pun.. hehehe

    ReplyDelete
  9. banyak sgt barang tu kot, semua isi umah nak bawakkk.. huhu

    ReplyDelete
  10. nak packing balik asrama dah ke? :) selamat packing...jgn sedey2 raya di"perantau"an...

    ReplyDelete
  11. omk....masuk ni da de 5 beg....cmana ??




    adessss....~

    ReplyDelete
  12. hehe..kesian...

    meh nak tlg packing barang..ngeh3...

    ReplyDelete
  13. hahaahaaaa...sadis belaka ayat

    ReplyDelete
  14. kereta api x muat...byk betui shopping..hehe

    ReplyDelete
  15. senang2 angkut je rumah bwk sana sekali pha .. hahahaha

    ReplyDelete
  16. hahaha... baik angkut semua baju2 ko.. haha

    ReplyDelete