Friday, 2 September 2011

lalallalalallaa aku minta maaf maaf maaf maaaf

duhai kekasih gelap ku aku minta maaf
duhai.oh duhaii owhh jantung hati ku duhaiii..
aku betul2 minta maaf..
sudikah kau maafkan aku insan yang lemah ini..

owh.owh.owh duhai..
maafkan aku.owhh duhaii.maaf aku gagal
gagal sekali lagi
sekali dan sekali lagi.
lagi
lagi
lagi
lagi 
dan lagi
dannnnnnnn lagi
aku tak kesahkan lagi pasal kau? maaf yer.
ahhh aku tak prihatin lagi kat kau aaahhh maaaf!
maafkan aku duhai..belog ku sayang.
aku dah abai kau beberapa hari
dan mybe takleh upadte tuk bebrapa ari ahhh
aku BZ BZ BZ BZ BZ BZ BZ BZ.




14 comments:

  1. kau bz makan kueh raya ke apa? HAHAHAHHAHAHHAA

    ReplyDelete
  2. hari2 aku tgok kau update haha tu tandanya kau "curang"lagi ker ahha

    ReplyDelete
  3. ym:hahhaha sama dengang lah kau ngn aku haha

    syafiq:ahhhh kueh raya y makan aku tau hahaha

    akif:ahhhahaha aku nk update lagi laa pahni lallaa

    ReplyDelete
  4. kau sakit nih! hahahha.. dah, mai aku hantar ko pi klinik...

    ReplyDelete
  5. patutlah blog kau asyik nanges je.


    kesian dia tau.

    ReplyDelete
  6. shahiroo:hahhaha aku sihat sangat sihat hahah Alhamdulillah

    saia:biase hahha org duk sibuk beraya mayaaa

    nasyitah:heee kita same hehhehe ooooyeeeaaahhhhhh

    ReplyDelete
  7. tukang:memang raya punya pasal weh hehe

    anip:hahahhaha hebat kau menilik perasaan

    ReplyDelete
  8. wahh....bz no beraya....

    byk kumpu wit raya la ni an....



    ok...mood ::: blanje....lallallaaa...

    ReplyDelete
  9. blog kau ni berjantina lelaki la ye ?? haha

    ReplyDelete
  10. sibuk beraya ke?

    huhu, utamakan mana yang penting

    ReplyDelete