Monday, 12 September 2011

kelasss kauuu jah!

assalamualaikum jam laptop menunjukkan pukul 1.55 pm.aku bertangan dua.berjari sepuloh sedang menaip entry ni di bilik keseorangan.jangan pk aku ponteng kelas.negatif sungguh otak pemikiran kau ya.


mula jejak kaki disini..ku panggil siapa saje y berselisihan dengan ku dengan panggilan JAH.kenapa JAH..? sebb aku ni jenis y susah nk ingat nama orang.bila aku jumpa siapa saje aku akan menggunakan kehebatan ku bila bertutur.


dan ayat y ku sering gunakan "kelas kau jah.." sampaikan kesmua y aku kenal..aku tak kenal..aku baru jumpa beberapa jam..diorang akan panggil aku "cikkkkpaaaa kelass kau pa.." seryes..rasa terharu sebb diorang ingt nama aku..tpi aku tak pula ingt name diorang.hehhee.maaaf.


kelas kelmarin name ku di sebut.bukan sebb terlalu cantik@terlalu comel dan tak lupa juga bukan kerana terlalu baik..tetapi prof mahu kan jawapan bernas dari aku.terima kaseh kerana memilih aku.dan bukan nama cikpa y digunakan tapi hasliza.sungguh aku rasa terharu.aku nk tido kelas pukul 5 pulak oooyeahh.KBAI!

13 comments:

  1. ni prof kau pha...mana jwpn yg gua nak..nak lagi bernas..

    ReplyDelete
  2. asal orang panggil demo cik paa?.
    nama farah hasliza kan?

    ReplyDelete
  3. "Kelas kau pha!" Hoho... Macam tak berapa nak kena je.. huhu... lagi "bedah kepoh" kalau guna "jah kot"...

    ReplyDelete
  4. haha. nice.
    xda kelas ari ney. kecewa jew dtg awl pagi.

    ReplyDelete
  5. wah...famous tu sampai prof pun dah rindu dekat hasliza ni~

    ReplyDelete