Saturday 10 September 2011

cik perut menari kencang

assalamualaikum! maaf laa aku memang terlalu terlalu bz.terlalu sangat2 padat jadual.hari sabtu dan ahad  pun ade kelas..terasa badan semakin kurus.nasi  pula tak masuk lagi kedalam perut aku ni.cuma kueh mueh y sering bertandang..maafkan aku ya cik perut kau ku abaikan owh jahat sungguh tuanmu ini.


hasratku ingin ke bandar owh nama tempat itu tesco ya.tapi apa kan daya aku dan si badan dan di tangan,si mata sangat letih.mulut ku sumbatkan dengan coklat supaya bila belajar mata ku tak layu menunduk meja.


tapi apa kan daya aku setia pada meja..lalu mata tetap layu dan layu.dan layu.lalu ku rebah mencium buku.owhhh sungguh buruk sifat ku.entry pendek sebab tangan aku pun letih.dan y pasti dan yakinnya aku akan ke tesco minggu hadapan.KBAI!

12 comments: