Friday, 23 September 2011

ramai yang kata aku kembar lisa sulihani tau!

assalamualaikum.hai name shaye cikpa.shaye.shaye comel tau.maka ramai y dengki dengan shaye auwww.shaye tak tifu.tak tifu.shaye jujur.mak saya cakap.tipu itu doshe..saya tak tifu.saya betoi.betoi.betoi.


mengantuk.shaye rasa mengantuk shatu perkataan y shemua tau kan.jangan cakap ade yang tak tau.nt shaye maraaahh.shaye kalau marah muka bertukar jadi lisa sulihani tau! shaye tak tau macam mane nak hilang rasa mengantuk.


bila shaye masuk kelas 5 minit lepas tu shaye zzz.ala.ala.ala.ala.shaye tau shaye tak bagus kan..? kan..? ni shaye nk tanye laa ni macamne shaye nk hilangkan rasa mengantuk y menyerang shaye ni..?


tooooloooonglaa shaye.toolooonglaa shayeee! 



maaf shaye tauu.shaye tauu.shaye manja.manja sangat.auuwwwwwww!


*aku semakin lemah gemalai tau sekarang HAHHAA

15 comments:

  1. ahahahaha..... kelakar lau ade bdk ckp cm ni.. lau adek aku.. dh kne cepuk je :P

    msk klz beli asam bnyk2.. xpon beli gule2 yg gler2 punya masam.... pergh konpem x tdo...

    *taip komen ni pon dh trase masam dye :p

    ReplyDelete
  2. TETIBA GUA RASA MACAM NAK TIDO BAWAH MEJA BACA ENTRI LU KALI NI KEH3..

    ReplyDelete
  3. bawak bekalan gula time kelas. klau ngantuks blh kunyah. seriously tak tifuu yg nih :)

    ReplyDelete
  4. hrp2 lisa mengakui cik pha kembar dia.hahaha ;)) mengantuk ek?caranya korek idung dlm cls.

    ReplyDelete
  5. geligeli.

    meremang bulu telinga aku baca entry ni.

    lalalalalala

    ReplyDelete
  6. nak sainn..kita syuke akak lisaa taw..ekeke

    ReplyDelete
  7. LOL.... mengada sungguh penulisan ye~
    ketuk2 kepala la cik pha~

    ReplyDelete
  8. pi picit hempedu... confirm tak ngantuk!

    ReplyDelete
  9. klu marah muka jadi cam lisa surihani, takpe.

    nak marah selalu pun okkk

    ReplyDelete
  10. ore oyat aku supo Wardina.

    nampak gaya,kita supo serupa pha

    HAHAHA!

    ReplyDelete
  11. pha? jom pi klinik. dah kritikal aku tgok ni

    ReplyDelete
  12. pergh.. kembar ek.. nk sign..hehe

    ReplyDelete
  13. ko percaya tak kalau aku marah aku akan bertukar jadi yusry..

    ReplyDelete