Wednesday, 31 August 2011

perjumpaan kuarga

assalamualaikum hari ni ari y kedua kita berhari raya yer pejam celik pejam celik dah raya kejap jer..masa akan berlalu semakin cepat dan cepat..itu salah satu petanda kecil  kiamat..beraya2 jugak makan2 jugak tapi jnganlah duk penuh si perut tuu sangat amboiii kau makan tak ingat dunia!


tadi ade perjumpaan kuargaa disebabkan lewat datang maka kesmua hamper dan hadiah disapu si sepupu sepapat y laen grrrrr.tak sangka ramai jugak sepupu2 aku.heheh dalam 100 lebih laa meriahh woo..siap ade pertandingan lagi kelass kau jah!

bagi y budak2 y umur 10 tahun kebawah diletak kat ruangan y berbeza.sudah semestinya aku ada tak ada sebab aku kan...ahhh! budak2 ni kena main ntah ape entah sape menang maka duit raya lebih kepadanya.makan hati aku ngan anak saudara aku.

kepenatan melanda badan.sebab sebelah pagi sedikit majlis diadakan bukan kenduri mahupun kendara..tapi makan2 buat jiran2 y terdekat.(aku rasa ayat ni patut kat menjadi ayat mula2 aku taip kot aaah biaq pi  la)kbai!

9 comments:

  1. besttla kuarga kau siap ada pertandingan bagai

    ReplyDelete
  2. HAHHAHHAHA tpi aku tak main pun budak2 ni jer weh

    ReplyDelete
  3. fuhhh! meriah dan gempakla mau banyak budak2. habesss makanan tuu HAHAHAHA

    ReplyDelete
  4. wa, siap ada permainan lagi.
    meriah2. haha

    ReplyDelete
  5. pertandingan ape doe ??
    sukaneka ke ? haha

    ReplyDelete
  6. mesti letih kankankankan ?


    Rehat lah cik pha owww !!

    ReplyDelete
  7. aku zzz tak ingat dunia hehhehe

    ReplyDelete