Saturday, 27 August 2011

Adik beradik Raya

helo! helo! arini titew nak cakap pasal titew jer..eh lupa! maaf titew lupa pulak nk bagitau sapa titeww..nama titew Raya nama penuh titew selamat hari raya.titew tau titew tau..awak,awak,mesti tertanya2kan siapa lagi ahli kuarga titew kan..? nt titew gtaw erkk..sabar lahh boleh tak sabar..? boleh tak..? titew lempang kan..aa.aaa.titew tak nak maraa tak nak..nt titew bertukar jadi lisa surihani kan..


oke mula2 titew nak cakap pasal adik beradik titew dulu lah.titew anak sulung.setiap tahun titew akan diraikan..meriah cangat..titew suka..titew suka.. adik titew namanya kueh raya adik titew ni banyak nama glamor...nak lawan titew lettew ni titew tak suka ni..nama glamor adik titew,almond london,biskut makmur,tat nenas,biskut arab banyak kan..? kan titew dah cakap banyak..taknak caya titew lettew..


adik titew y no 3 pula namanya duit raya.adik titew y ni bagus..ramai y suka kat adik titew y sorang ni..tak kira muda,tua,dan tak lupa juga kepada y tak sedar2 diri dah tua..opp's titew gurau jer..gurau jer...setiap tahun adik titew lah y paling banyak "kawan" sebab adik titew y ni kaya..


adik titew y bongsu ni namanya baju raya.adik titew y ni pun glamor jugakk.tapi titew tetap lagi glamor...adik titew setiap tahun mesti bertukar wajah..setiap tahun berbau wangi2...sentiasa baru..


titew..titew.titew ada adik tiri tau..baaaaanyaaaaakkkkk tau! antaranya..kasut raya,langsir raya,sofa raya,katil raya,kereta raya,kepala gas raya,periuk raya,beras raya,henpon raya,TB raya,kuali raya,penyapu raya..titew tak rapat pun dengan adik2 tiri titew.jangan tanya kat titew kenapa..nt titew lempanng lelaju kan...




p/s:aku tau ade y dah termuntah bila baca entry gedik ni..HAHAHAHAHA..sabor jelah!





18 comments:

  1. hahha. oit.. naik senget mulut aku baca titew titew tu.. cubit ko kunk~

    ReplyDelete
  2. hai, saya jalan raya..

    boleh berkenalan..AHHAHAHAHAHAH

    ReplyDelete
  3. hahaha..seyeseeww muncungeeww muluteeww akueeww bacew entryeeww niheww..hahahahaeeeww :P

    ReplyDelete
  4. =.=" iye2...rasa nak muntah...dah pitam2 baca...hukhuk~

    ReplyDelete
  5. gua tak sampai tahap nk muntah lg..tapi ada sket la kegedikan internacionale tu..keh2..anak sulung kena korban la utk adik2...

    ReplyDelete
  6. ada lagi satu adik tiri yang kau lupa... HANTU RAYA dan BALAI RAYA...

    ReplyDelete
  7. hahaha .. mcm2 la kau ni pha :D
    asal bahasakan diri titew .. gedik habes ..=,=

    ReplyDelete
  8. hahahahhaa... ittew mak tirinye...

    ReplyDelete
  9. Jangan muntah dengan sengaja, nanti terbatal lak...heheheh...kuih raya, lemamng ketupat, rendang, serunding kelantan....pergghhhh....lagi 3 hari...hehehhe

    ReplyDelete
  10. meja kerusi pun kira adik beradik
    lah tu kn..haha!
    tu ar seyes ngade gile..
    seyes nyampahh!!..
    haha larikkkk

    ReplyDelete
  11. wahhh ramainya adik badik tiew

    ReplyDelete
  12. HAHHAHAHA aku tak muntah lagi ni weh tapi hampir2 la

    ReplyDelete
  13. wekk.wekk.wekk.ok ak termuntah hahhahaha

    ReplyDelete
  14. huh...gua rasa nak sigong je titew tu.lu tahu?

    ReplyDelete
  15. haha...macam2 la ittew neh....ngeh3..

    ittew2....selamat hari raya maaf zahir dan batin yer...;-)

    ReplyDelete
  16. ewwwwwwwwwwwwwwwww banyak nyewwwwww double U....


    ewwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww.. eheheh

    ReplyDelete