Tuesday, 2 August 2011

adik pun puasalaa ciksu

assalamualaikum slamt berpose buat hari kedua heee.kelamrin,sperti y semua manusia taw..kelamarin merupakan hari petama umat islam berpose,hari kelmarin juga merupakan hari y sudah berlalu yakni..hari y mana bukan lagi hari ni ye kawan2..sesudah jam didinding berdetak ting,ting,tang,tang menunjukkkn jam tepat 12 tegah hari maka datanglah seorang budak kecil..selalunya dua..tapi harini seorang sahaja..kerana y sorang lagi demam kata siabg..sebagai ciksu y selaaaaluuu baik hati..bertimbag rasa,dan bertanggungjawab dan semua sifat2 mahmudah..aku mula bersuara.


aku:adik dah makan ker belom..? nak makan nasik?


budak kecil:makan..? ciksu..arinikan pose..ciksu tak puase ker..?


aku:@#%#%&^$%*^&*^ ciksu puase..adik tu puase jugak ker..? kalu lapar meh ciksu bg mkan nasik


adik:adik puasaalaa ciksu..adik tak mkan nasik..adik makan aiskrem jer.adik puase..


aku:owh.................................puase nasik..owhh bgus bguss bgus 

16 comments:

  1. ala, comel ye puasa makan nasi~

    ReplyDelete
  2. adik pon.adik minum air jo.adik puasa kan ckgu?

    HAHAHA

    ReplyDelete
  3. saya pun pose lar ciksu..saye pose minum air sirap tapi saye minum air limau ais...sedapnyer ciksu..

    haha

    ReplyDelete
  4. HAHAHAH,


    ciksu nak eskem jugak bole ?


    lallalalalalaaa

    ReplyDelete
  5. amboi ank sedara kau bagus.bagus pose nasik

    ReplyDelete
  6. hhhaahha..puasa, tak leh makan nasi kan ciksu?..yang lain boleh..hahaha..

    ReplyDelete
  7. @dhiera ahhaha memang comel pun dhiera heee budak nie macam2

    ReplyDelete
  8. @tieykah ahahhaa adik bgus.bgus bgus minum air jo bgus

    ReplyDelete
  9. @ghost writer aku konfius air apekah y kau minum sebenarnya hahaha air sirap@ air limau ais jeng,jeng.

    ReplyDelete
  10. @muhamad hanif amboi kau anip kemain lagi nk aiskrem ahhahaha oke boleh ba kalau kau

    ReplyDelete
  11. @afiq ambooi2 ahhahaa ank sedar aku tu kan haha

    ReplyDelete
  12. HAHAHHAHHAHAHHA genius betol ank sedara kau ni cikpa

    ReplyDelete
  13. KAH.KAH.KAH comelnye anak sedar kau

    ReplyDelete
  14. ahahahaha... jap2... nak sambung gelak g.. ahahahahaah...

    lawak ar.. adoyai.. budak2 ni macam2 karenah la..

    ReplyDelete
  15. adik pose minum air,abg x pose tp x minum air. :D


    slmt berpuasa! ;)

    ReplyDelete
  16. hahah .. :)
    puasa jugak tu kan .. har har har

    ReplyDelete