Wednesday, 10 August 2011

amboi kemain lagi tau!

assalamualaikum! peace2! adik2,abg2 bergaya,kakak2 cun,arini aku nk kupas kupis sikit tentang kerja2 berfaedah y sering dilakukan oleh manusia y dilakukan time pose ni.amboi kemain lagi tau!


bermesra-mesraan tanpa ingat dunia

  • y bab mesra mesraan ni aku rasa nk hempuk jer 2 kepala y kapel bagai tak ingt dunia,amboi kemain lagi tau! aku tau.kasihsyg kat makwe+pakwe tu dah terlimpah ruah,tp agak2 laa weh time pose pun nak kepit sana,kepit sinun,y si gadis cantik nan ayu,jgalah adab tu,hormat sikit nak2 lak bulan pose ni,hormat sikit ngn pakaian y dipakai.pakaian dah cantik manis,ayu jer mata memandang,tp bila kau gelak kah.kah.kah.kih.kih,berkepit mepit ngn si haram..berdua-duaan2,terus org pandang serong.
mercun
  • y nie aku sedikir grrrr.amboi2 kemain lagi tau kau!aku duk asyik2 duk teraweh hang pa duk pong pang.pong.pang duk main mercun.nasib baek aku takde pnyakit kencing manis.agak2 laa org tengah solat tu hormat la ckit,taknak hormat kat aku,ok baa kalau kau,tp hormatlah kt makcik+pakcik tu.aku tau kau budak,sebb kau budak la aku nk bg nasihat.keh.keh.
mencuri
  • dah la kau tak pegi solat,tp kau boleh pulak p masjid p curi slipar! sabarlah bangg,sabrlah syg oii raya lambat lagi tau! kemain lagi kau! tak kesian ke ngn tuan punya slipar berkaki ayam dia pulang kerumah.y p terweh pun agak2lah jgnlah duk pakai slipar cap bonia,polo,pakai cap JEPUN sudahlaa.hahaha
op's tak pose!
  • aku dah kate bukak pose lepas azan maghrib,bukan azan zohor.ni tak bace post  DR LOVE PA la ni! ni y aku malas nk jadi cikgu ni,ape aku ajr taknak dengar,adik2 manis,kakak2 comel,aku tau,aku tau kau diberi cuti tapi agak2lah nk makan ker minum tu ni main redah jer.hormatlah sikit pada y berpose,kau minum depan aku,tau tak tau tak tau tak aku menangis tersedu sedan tau! kemain lagi tau! y tu letak tepi,y si kaum adam ni.malas nk cakap.dah besau panjang pk la sendiri.mungkin deberi cuti juga kot.
p/s:tolonglah! aku taknak muka aku berubah jadi ghimau macam PAK ALIP sebab muka aku tak sesuai ngn image marah2.sesuai tuk pak alip jer ahhaha.aku nak mantain ayu macam mak cik sorang nie tieykah ya @tak jangan ditanya.aku taknak jawab nt dia keciwa ngn jawapan aku haha..malah aku cuba2 menjadi pandai+biajaksana kerana saya.tak.bodoh kata pak anip kepadaku y kulihat2 memang betol ape y dikatakan oleh beliau.tiada ragu2 mahupun syak wasangka lagi..tak dinafikan langsung.




16 comments:

  1. eh ari tu kite bermesraan dlm fb tu takpe ke ??
    hahahaha :D
    *gurau je hehe

    ReplyDelete
  2. perli ke perli tuu ?


    HAHAHAHAHAHAHAH

    ReplyDelete
  3. yeah,sy setuju 100% dgn cikpa... =D

    ReplyDelete
  4. kemah keming ayat atas muka.macam pelik jer ayt aku hehe

    ReplyDelete
  5. pa,aku tau pa,aku tau kau bijaksana pa

    ReplyDelete
  6. hehe,, ada je adegan adegannya..

    ReplyDelete
  7. semua perkara di atas sangat annoying bagi aku. huh.

    ReplyDelete
  8. alip:ahhahhaha aik bukan ker kita bertelagah ker? haha

    anip:lalallalalala lalalallalala dan lalalalalla

    chacha:pelik kan cha pose2 pun sempat lagi kemain!

    cikana:terima kasih krn stuju ngn aku hahha

    afiq:HAHAHAHHA memnag dah betoi2 bunyi klate doh

    ahmad:aku tau kau seorang y suka akan permainan mercun itu aku tau.

    akif:memang tak syak wasangka lagi betoi ape y kau tau tu HAHAHA

    luqeem:memang2.macam2lah sekarang

    mr thinker:aku pun memang.memang.memang.memang

    ReplyDelete
  9. org cmtu klo dpt tangkap, cabut je sume kuku beliau hehe

    ReplyDelete
  10. hehehhehee cabut tang kaki pun ok gak haha

    ReplyDelete
  11. hye!saya makcik ayu!

    HAHAHAHA.ngek la mu pa

    ReplyDelete
  12. lallalallala lalalallallala dan lalallalalalala dan lallalalalallala jugak HAHHA

    ReplyDelete
  13. haritu nampak orang makan terang2 terangan kat petronnas..hoho

    ReplyDelete