Wednesday, 10 August 2011

wordless wednesday #5

aku minta maap.sekali lagi gambar meleleh air liur kih.kih.kih.sebagai ganti duit raya meh blanja aku makan nie.kalu sape nk tmbah pahalala kan lalalalallaala.kalu nak bg duit raya gak pun ok baa kalau kau.nt aku bg no akaun bank aku kat sape y nk bagi duit raye..


p/s:hidup bermuafakat membawa berkat.memberi duit raye taon ni,taon depan bagi pulak hehe

34 comments:

  1. kena plak sama air tebu berasis..

    ReplyDelete
  2. weeewiiitt,

    ayam pnyet tuuu.. kau orng johor kah ?

    ReplyDelete
  3. ayam penyet~ best ye...
    sebelum puasa tak sempat nak makan ayam penyet~

    ReplyDelete
  4. ohhh..gambar makanan lagi...

    tergoda cek...saboor ja la..hehe

    nak wit raya jugak..heheh

    ReplyDelete
  5. sedap tuh...kalau makan time berbuka..feveret syuk heheh

    ReplyDelete
  6. okay alif maapkan ..
    ha mana duit raya ?? cpt2 .. hehehe

    ReplyDelete
  7. gua da jatuh hati tengok ayam ni.. ahaha

    ReplyDelete
  8. sedapnya..terus lapar bila tgk..hihi..nma msakan ni apa ye?

    ReplyDelete
  9. waqheh:memang terbaiklaa kalu makan ngn air tebu pulak

    anip:bukan AAA aku rakyat klate baaa

    dhiera:memang best aku penah makan skali kat johor heee

    syarifah:heeee sabr yee hehhee

    cik fadh: HAHAHHAHA sabr ye kak hehe

    hans:betoi2 ayam penyet hee

    khairul:tabahkan dirimu

    ila: heee aku mintak ngn kau hehhehe nah 2posen hee

    ReplyDelete
  10. niena:tak kak silap ni memanng sedap heee

    syrup:ehhehee tergoda ka? ahha

    syuxer:memang sedap nak2 lak kalu ade y blanje hehhe lagi sedap

    alip:betoi2 ayam dipenyek2 hehe

    alip haris:amboii hahahaa nah ambik 1sen haha

    syazwan:hoo sambal perhh bezz

    aizat:heee ayam pnyet aka aym goreng oklah same.

    wan:hehee aku tau aku tau

    haniey:ni ayam penyek haniey heee

    ReplyDelete
  11. huhu makin hari makin kedekut haha :D

    ReplyDelete
  12. pinggan itu kecik, atau ayam itu besar?

    ReplyDelete
  13. alip:HAHHAA nah 5sen hahahaha,takpuas meh mintak lagi hahhaa

    delarocha:dua2 kecik hahaha.bek beli ayam,buat satu ekor baru puas hati

    ReplyDelete
  14. naseb baek jlan bl0h nih malam2 ...huhu

    ReplyDelete
  15. maaf mu di terima di hari raye je..hoho

    ReplyDelete
  16. ibadah sunat vs menda dilarang!!=)
    http://lolz-l.blogspot.com/2011/08/ibadah-sunat-tp-xbetul-caranya.html

    ReplyDelete
  17. ibadah sunat vs menda dilarang!!=)
    http://lolz-l.blogspot.com/2011/08/ibadah-sunat-tp-xbetul-caranya.html

    ReplyDelete
  18. ibadah sunat vs menda dilarang!!=)
    http://lolz-l.blogspot.com/2011/08/ibadah-sunat-tp-xbetul-caranya.html

    ReplyDelete
  19. naseb baek bukak entri ni lepas buke pose..hehee..

    ReplyDelete
  20. OK BAH KALAU KAU..

    nasib baik baca entri ni lepas sungkai a.k.a berbuka..

    ReplyDelete
  21. weewit..cikgu dah mkn ni minggu lepas...hehe...ni ayam penyet mana?

    ReplyDelete
  22. wah naik 5 sen ..!best ni!
    nk mintak lagi ...
    bia naik samapi 50 hengget :D hahaha

    ReplyDelete