Saturday, 20 August 2011

oh kueh raya!

assalamualaikum! peace! setiap tahun mesti aku, ma dan aku  buat benda alah ni..iaitu kueh raya..kueh raya ialah sejenis biskut y dihidangkan@wajib ada time raya jer.oleh y demikian namanya diberi kueh raya.dan bukan kueh bulan januari,malah bukan juga kueh februari.kueh raya ialah kueh y turut meraikan hari raya..nama singkatnya beraya-raya...buat sendiri lagi best woo.bukan jimat@kedekut woo..tapi kepuasan woo.kenapa tetiba banyak pulaa woo ni.nk join masuk dalam post kittew lettew.

aku wujud dirumah cikpa sesudah cikpa balik teraweh.berpukulkan 10.38

p/s:nak try? meh laa rumah berhari raya.

38 comments:

  1. buat sendiri,mesti banyak hangus kan..kan.. aku pun selalu gak bnatu mak aku..

    ReplyDelete
  2. no y wat aku bersemnagt nak berhari ray ni bila tgok kueh raya kau hehe

    ReplyDelete
  3. sdpnyer kuih raye..haha sukewww lewww tewww... =P

    ReplyDelete
  4. ala,

    bukan kau buat..lalalalalala.

    ReplyDelete
  5. kuih raya ni sedap..sbb manis..tp slalunya x pndang kuih ni, pndang rempeyek atau pun cornflake..bila xde yg lain bru mkn yg ni..hehe..

    *bnyk gula la kuih ni..huhu

    ReplyDelete
  6. perghh mesti sedap kan? eum nk raseeeeee

    ReplyDelete
  7. kalau sedap sila pos ke ika...kalau sedap la...:P hehe...

    ReplyDelete
  8. kuih apekename tu cik pa? lupe lak aku

    ReplyDelete
  9. ngeh3 ! sedap2 ..
    alif datag rumah jgn lupa bg duit raya skali tawu :D

    ReplyDelete
  10. hantarkan sye kuih raye nihh bleh tak nampak mcm sedap jeww

    ReplyDelete
  11. nak sikit kueh raya...hehe

    nak makan untuk sahur sikit ja..hehe...;-)

    mesti sedap tu..nyum3..

    ReplyDelete
  12. bertuahnya pandai buat biskut raya. nampak sedap pulak tu.

    ReplyDelete
  13. aiiii... buat kuih raya nampak.. hehehe lawan ngan wan jugak ke?/ eheheh


    wan gelapkan blog wan.. tukar layouts seram sejuk sikit... hehehe

    ReplyDelete
  14. bak alamat.
    aku nak mai rumah woo...
    :P

    ReplyDelete
  15. salam..

    suka makan kuih tart nanas....

    ReplyDelete
  16. errr... hantar sikit ke rumah aku yea dalam 3,4 balang...

    ReplyDelete
  17. pm alamat..aku nak rasa gak kueh raya ko tu..hahaha..

    ReplyDelete
  18. Honda Black Devil .http://gilamodified.blogspot.com/2011/08/honda-black-devil.html

    ReplyDelete
  19. den tak buat kuih raya lagi

    ReplyDelete
  20. sejak tok aku meninggal terus xde buat kuih2 raya ni..sume tunjuk2 je.. hahahaha

    ReplyDelete
  21. gambar kuih ape tu? cam pelik je..

    ReplyDelete
  22. cha:tu biskut arab cha hehe

    adan:woo wooo wooo mane ade wehh tak hangus laa wee haha

    syafiq:uit sabr wess poso tak abess lagi ni wes ahahha

    nur:hahaha yee titeeew sukewwww HAHHAHA

    hati:hehhee mestilah sedap buatan tgn ku ini laallalallaa

    anip:hahahhahahahahhaha lallalalllallaa aku wat gak aa wei

    alip:heheh aku pon bukan suka mane kueh2 ni..sekali,dua kali,3 kali oke lagi kalu berkali2 memang tak AA

    ReplyDelete
  23. soliha:hahaha sedappp nyum meh dumah laa hehhe

    ika:mesti sedapp weeii ahhha kompom sdapp HAHAH

    wadi:tu kueh arab wadi heheehehe

    alip:kau tu dah besau leh jadik bapa org dh tak layak hahahahah

    aen:ahahhahaa nah satu tryy hehe

    ila:nah ambik 10 balung sampai keesok pun still kenyang hahahaha

    sampan:boleh no hal! :D

    wolf:aku y bertuah sebb mak aku pandai wat kueh hahha

    wan:HAHAHHA kau lain wan..kau beribu2 buat kueh..$$$ pun masuk beribu..bak sini satu balang kueh kau hehe

    kakngah:hahahahahahahaha no hal nt akn dikirimkan

    sekamar:wasslam tart nenas pun buat jugak kak heehehe

    tukang:nah ambik 10 balang hahahahha

    ym:hahahhahahaa boleh bawak skali wife kau hhe

    rtp:heheh ni biskut.biskut ARAB hehe

    khirul:ambooii promosi siap lagi hahaha

    hans;sempat lagi kalu ekau nk buat ni

    alip.apai:rugii wooo tk buat..klu buat stu kepuasann woo

    bob:hahaha pelik? tu kueh arab laa bob

    syrup:nah 10 balang bg kat wife kau haha

    ReplyDelete
  24. wah~ biskut arab kn... ni biskut wajib fmili sy sbb ayah minat sgt..

    ReplyDelete
  25. ko biar betul..aku nk g raye ni umh ko..pe alamat ko??haha

    ReplyDelete
  26. Wah..banyaknya kuih tu..bp lama nak siap ni kalau buat

    Teknik Baru Pemakaian Shawl

    ReplyDelete
  27. Dari kecik saya tolong mak saya buat kuih raya... hehehe..

    ReplyDelete
  28. wahh...sedapnya.. nak2.. dtg rumah bole? nak duit raye skali... =)

    ReplyDelete
  29. salam kenal...

    papa mifz kuih raya main tunjuk2 jer...cash n carry....:)

    ReplyDelete
  30. adesss! lupa dah nama kuih ni.kuih arab ke eh?? dah lupa =D

    nak cikit! dah la kalerpol cam pelangi^^

    ReplyDelete
  31. look tasty :D

    dah brapa taun dok bli je.. tak buat..

    ReplyDelete
  32. asyukkk..bg lah seciput haaa kat sini ter ;)

    ReplyDelete