Saturday, 30 July 2011

aku pekena durian dengan BETO KUSYAIRI



assalamualaikum..sperti y semua jiran2 aku taw,jiran blakang rumah,jiran tepi rumah dan tak lupa jugak jiran dihadapan rumah..peptang lagi aku dan beto kusyairi pekena pulut durian sama2..aku ngn beto tu dah macm adik bardik..stakt main guli sesama..main congkak sesama...meredah hutan rimba sesama..semua kami dah buat..malas jer nk habaq kat surat kabar...HAHAHAHA yelah nt aku lak y terlebih laku hahahha..beto ngn aku ni dah macam..hish! malas lah nk taip..kang ade lak y kene denggi tetiba kan..kami pekena 2 hingga tak terkira ulas durian..aku tak suka makan durian..tapi bolehlah stakt 2,3 nk makan tu bolehlaa..tapi si beto nie wahhh..kemain lagi taww*oke cukup mengarut memang.memang,memang..si beto tak penah kenal pon aku...aku jer y knl dia...jangan tya nape aku suka dia.jngan tanya..nt marah wife dia.hehhee.

27 comments:

  1. haha..berangan je la nih..haha..

    ReplyDelete
  2. first time tgk makan durian camtu.. hehe

    ReplyDelete
  3. weh,gapo yor tu hok wrna ite?buoh jabit ko?

    ReplyDelete
  4. @tieykah hahaha butir duye aku beloh 14 hahhahha dok ahh nise tuu

    ReplyDelete
  5. terliur aku ahhhhhhhhhhhhh

    ReplyDelete
  6. kim slam kat abg beto ye HAHAHAHHAHAHAA

    ReplyDelete
  7. tadi baru dapat makan durian..hok bitik bitik tu gapo??..nise?

    ReplyDelete
  8. durian oh durian

    sedapnye . choki pun baru makan durian . hehe

    :)

    ReplyDelete
  9. beto dalam cite juvana tu ek?hahaha..

    cikgu juvana tu..bahaye..

    ReplyDelete
  10. okay sy nk p balaci kt isteri die ni .. haha :D

    ReplyDelete
  11. ada jugak menu durian semacam itu..

    ReplyDelete
  12. @muhamad hanif kau nape anip..? elergic ke ape? hehe kau buat aku tertya2

    ReplyDelete
  13. @alif haris tak bgus sifat kau tu alif hahaha

    ReplyDelete
  14. @Suhazli aku suka dia taim geng surau lagii hhehee

    ReplyDelete
  15. @ahmad faris dia blas wasslam. hehhe dan dia kata selamat berpose

    ReplyDelete
  16. @adanade adan..nt meh klntnlaa try satu pinggn

    ReplyDelete
  17. HAHAHAH,

    aku taknak komen apa-apa..


    lallalalalal =)



    (mana ada semua wanita, ada jgak lelaki tuu)

    ReplyDelete
  18. salam ziarah..
    rugi la tak suka durian..
    orang lain makan dua tiga bijik taw ;0 huhu

    ReplyDelete
  19. dtg sini bg senyuman, nk bawak milo tp xleh kaann pose kaaan
    http://lolz-l.blogspot.com/2011/08/selamat-berpuasa-ya.html

    ReplyDelete