Tuesday, 19 July 2011

bila nak pegi..?

assalamualaikum!


"heh bila nk p mesir....? "


"jadi tak p blaja kat mesir..? "


"ma..bimbang laa kalu g sana,nt balik2 bwak balik menantu..menantu+cucu..hish.." kata seorang ibu y kerisauan.hehe


"eh,farah p lah sana,pasal duit jgn bimbng setel.." kata abgku y baik hati


"farah,g la blaja situ.abah nk y bongsu nie p sana.wakil..hehe " kata2 seorang bapa kepadaku.


"farah.bagi aku kalu kau tak pegi sana.kau b*doh..pegilah weh..semua ditanggung..juz p blaja jer.." kata kawan sekolah rndaku acik


TINDAKBALASAKU: dulu memang aku nk pegi.nak pegi nak pegi.tapi seorang insan y berkata 2 tak payah pegi..sape?owh bukan pacarku..aku masih bujang HAHHA iaitu ma aku.dia tak bg aku pegi..elelleele tawww ma akn rindulah tuuu haha..owh ma! pasal menantu+cucu akan diusahakan secepat mungkin...ma tolong cari calon yer c(: muka cam amir khan pun dah memadai maaaaa.

20 comments:

  1. kalau teringin sgt nk pergi pujuk la mak bebaik... pastu pegang janji dia.. tpi kebiasaaan org yg ke mesir cmtu laa.. :)


    klau mak xkasi jgak... ikut je.. restu mak tu pnting :)

    ReplyDelete
  2. hehehehe sonok nya g blaja kat mesir.take care dear.

    ReplyDelete
  3. semoga dipertemukan jodoh yg baik2.. tak sabar kawin nampak..

    belajar kat mesir jauh tu..

    ReplyDelete
  4. cakap kat mak kau.menantu arab takkan taknak..


    HEHHEHE

    ReplyDelete
  5. salam...

    saya doakan yg terbaik awak..

    sama ada pergi mesir atau pun tak..

    :)

    ReplyDelete
  6. aku muka cam amir khn hehhe

    ReplyDelete
  7. jgn lupa buah kurma! tapi kau tak pegi...

    ReplyDelete
  8. wah..nak pegi mesir ek.semuanya ditaja.tuah badan.

    kim salam kat Mido kalau jumpa dia kat sana k...hihi

    ReplyDelete
  9. fuhh yoo.. restu ibu lbih utama.

    ReplyDelete
  10. @Niena Pengembara Ilahi hehhee kak,saya dah buat keputusan tak pegi,takpelah blaja kat mesia ikut kata maa hee

    ReplyDelete
  11. @adanayoyoyo adan kawen? hahaa muda lagi nih

    ReplyDelete
  12. @sekamar rindu wasslam =) terimakseh ats doa tersebut =)

    ReplyDelete
  13. @ghost writer wah hantu tersilap baca hehe tak pegi lah hntu =)

    ReplyDelete