Friday, 22 July 2011

Apa.

aku pelik.aku sering terpk2.
ape y lebih.ape y kurang.
ape y aku ada y kau takde..?
ape y kau marahkan?
aku cuma insan y sama dengan kau.
aku berkaki 2,sama macm kau.
aku bertangan 2 sama jugak dengan kau.
cukuplah.
 akan ku hamparkan seluas 
langit.seluas bumi
ku curahkan kat kau.
semua ni dunia.
mata akan tertutup
jua.
kubur akan digali jua.
aku mahu pergi dengan amal.
bukan.
dengan dosa y bertimbun2.



13 comments:

  1. mungkin kau ada senyuman,

    tapi dia takda =)

    ReplyDelete
  2. cikpa =) relez sudah.biarkan mereka !!

    ReplyDelete
  3. semakin byk kau sabr semakin KUAT kau!

    ReplyDelete
  4. @tieykah
    hahhaha taktau.taktau

    @muhamad hanif
    memang.memang.

    @afiq
    HAHA.aku cool.

    ReplyDelete
  5. sape y makan hati ngn kau ni?

    ReplyDelete
  6. sabo je la.. beselahh.. rambut sama hitam..hati lain2 ye dak? =) biarkan mereka dengan labu-labunya...

    ReplyDelete
  7. entri menarik..

    pedulikan orang yg suka mencari kesalahan kita atau kelebihan kita.. mungkin sekali dia jeles..

    ReplyDelete
  8. biar jer..kita tak leh puaskan hati semua orang

    ReplyDelete
  9. huhu..rilek ore kelate kito...

    ReplyDelete
  10. chill sudaaa...

    jom baca ni jap, mane la tau kot2 berminat ... sekadar berkongsi
    ...

    ReplyDelete
  11. persetankan dia ..
    kita mst tak dpt nk puaskan hati semua orag :)

    ReplyDelete