Wednesday, 8 June 2011

awak..maafkan saya

if u love someone,then let them go..
if they come back to you,they're yours..if they don't..they never were........
assalamualaikum awak..awak..saya tak nak cakap banyak2..saya nak cakap siiiiikiit jer.. awak baca ye..baca..dengan tenang..saya sayang awak taw!.betoi! tak tipu!! tapi syng saya hanya sebagi semuslim.. saya minta maaf awak..saya tak reply msg awak..saya sayang awak..tapi saya tak nak..kita bermsg..saya tak nak..kita bukan muhrim awak..kita bukan halal 1 sama laen..awak..awak..sombong kah saya? ego kah saya bila awak kol saya..saya tak angkat??msg awak tak jugak saya reply? maafkan saya andai saya tak mebals chat awak kat pesbuk...maaf awak..buat ape kita bermsg awak?sedangkan kita tak tau kemana lagi hala tuju hubungan kita..andai kita kapel?mungkin kita kan clash..andai kita bertunang? mungkin akan putus..tp andai kita sah insyaAllah kita akn kekal..awak.. sombong kah saya?maaf awakk..saya tak nak..saya tak nak..saya tak nak kita berbual..bergelak ketawa..tanpa ikatan y sah..awak.awak.awak..maaf..tiap kali ..banyak kali awak ajak saya keluar..awak kata..kita bukan berdua..tetapi kita beramai2..awak keceewa..sebab saya kata..saya hnaya nk keluar ngan 3 jenis lelaki jer..petama..abah,keduaa,abang ketiga ayah sedara..awakk kata saya kolot....tak up to date..saya..diamm..saya kata..saya takut..saya takut,saya kesian kat bakal asben saya..saya takut nanti saya tersalah kasih kat orang y salah..awak kata awak syg saya...tpi sya kata..jangan sayang kat sayng..kesian dekat bakal wife..kalu sya Alhamdulillah..kalu bukan saya?

saya penah cakap kat awak..perempuan ni sangat "bahaya" dengan sedikit kelembutan suara y dilontarkan oleh kaum hawa..kaum adam akn terus cair..tapi awak degil..awak tak nak dengar ape y saya cakap..saya penah cakap..kaum hawa nie kadang2 boleh menghancurkan seseorang..jangan awak..jangan..jangan..saya tak nak awak merana..awak..saya penah caakap kat awak..andai kita teruskan ape y kita wat..even kita tak kapel..msg2,borak2 kat phone....andailah 1 hari kita dijemput sebelom kita sempat taubat bagaimana awak?? saya taknak..saya taknak awak,saya pergi sebelom sempt taubat.. saya tak nak..saya takut......saya taknak goda awak dengan ayat "bunga" awak..saya tak nak goda awak dengan kelembutan tutur kata saya..saya tak nak...tak nak awak..saya tak nak awak "musnah"kerana saya..saya taknak awak "hancur" kerana saya..saya taknak awak terpesona dengan pic profile saya kat pesbukk..saya taknak..saya tak nak jadi "kejaM" saya taknak menjdi anai2 y merosakkn kayu secara perlahan2..awak..saya minta maaf..maaf..katalah ape y awak nak kata..marahlah semarah y awak nk luahkan..saya nak jadi kawan awak..nk jaga hati awak sebgai semuslimm..tetapi sya tak sedar saya sebenarnya telah kotorkan hati awak.

awakk plzz.awak.plzz..pergi jaoh..jaohh..saya merayu..plz..ini tak betol awak..ini sememangnya tak betoi..awak..andai Allah telah tetapkan bahwa awak jodoh saya..insyaAllah..awak nak saya jadi bidadari awak kat syurga kan?insyaAllah awak..awak taw tak kalu kita buat perkara sebegituu syaitan laknatullah akn suka giler wak...awak..saya harap awak..faham..saya masih ingat ustaazah saya penah cakap..kalu masa sekarang kita dah cite bagai nak rak,ketawa bagai nak rak..gelak bagai nak rak..nt kita kawen nt? saya nk cite ape lagi kat awak? semua cite saya dah cite kat awak..abes tu? nak gelak camne ag wak?..cu pk..cu pk..dan akhirnya kita becerai berai..Allah dah kta "perempuan y baek untuk lelaki y baik,lelaki y baek untuk perempuan ya baek"..awak tak taw..aawak tak taw..awak nmpak say baek..tp Allah lebih taw awak..awak..cinta Allah lah y hakiki awak..cinta Allah lah y kekal..bila awak sedihh..tak sape y leh tolong..tpi Allah leh tolong awak..bila awak..menangis tak berair mata..hnya Allah y boleh beri ketenangn kat awak..maafkan saya..cinta Allah y segala2nya buat saya..maaf.maaf..saya takkan menyesal dengan ape y saya luahkan..tetapi saya akn menyesal andai awak "hanyut" kerana saya..saya harap awak paham...

p/s:cerita@kata diatas hanya ku reka buat tatapan mata..buat tatapan hati..bacalah selagi rasa nak baca hohoho..


suka?oke like lah..tak suka?oke like jugak lah hehe

8 comments:

  1. hehe..gud2..jadi lar yg terbaik utk dpt yg terbaik~

    ReplyDelete
  2. i like diz so much!..very meaningful..thanx 4 diz best entry,.:)

    ReplyDelete
  3. buih2:heeeeeeeee same2 ^__________^

    ReplyDelete